Resultater af aktuelle evalueringer af kvaliteten af den udbudte undervisning
Generelt
Rapporter fra Gideonskolens tilsynsførende kan læses her:
TILSYNSERKLÆRINGER
Årsberetninger fra Gideonskolen kan læses her:
ÅRSBERETNINGER
Elevernes Undervisningsmiljøvurdering:
UVM-SAMMENFATNING
Vores undervisningsmiljøvurderingen beskriver, hvordan elevernes undervisningsmiljø er på vores skole, og hvordan vi vil arbejde med at forbedre undervisningsmiljøet.
En Undervisningsmiljøvurdering består af 4 faser:
- Kortlægning af undervisningsmiljøet
- Beskrivelse og vurdering af resultaterne fra kortlægningen
- En handlingsplan til forbedring af undervisningsmiljøet
- Retningslinjer for opfølgning på handlingsplanen
Undervisningsmiljøvurdering for:
Gideonskolen
Dato:
20/10-2020
Fase 1: Kortlægning af undervisningsmiljøet
Sådan har vi kortlagt elevernes undervisningsmiljø
Beskriv anvendte metoder og værktøjer, samt hvem der har været inddraget
Vi gik fra rum til rum i alle skolens lokaler, observerede og noterede.
Deltagere: Emma Kilov Rasmussen, 8. A, Alana Hjort, 8. A, Thorkild Jørgensen, souschef
Fase 2: Beskrivelse og vurdering af resultaterne fra kortlægningen
Sådan vurderede vi kortlægningens resultater
Hvordan gjorde vi og hvem deltog i vurderingen
Efter gennemgang så vi nærmere på vores notater og vurderede, hvad der var negativt, og hvad der var positivt.
Deltagere: Emma Kilov Rasmussen, 8. A, Alana Hjort, 8. A, Thorkild Jørgensen, souschef
Det overordnede resultat
Hvordan gjorde vi og hvem deltog i vurderingen
Samtale efter gennemgang og opsummering.
Deltagere: Emma Kilov Rasmussen, 8. A, Alana Hjort, 8. A, Thorkild Jørgensen, souschef
Vi kan konstatere følgende positive og negative sider ved elevernes undervisningsmiljø
Notér, om det gør sig gældende på skolen generelt, på en bestemt årgang, for et bestemt køn osv.
Her gør vi det godt
1. sal
Pædagogisk værksted (“hos Lone”): God plads, rent og pænt.
Sundhedsplejerske: God plads, rent og pænt, håndvask.
2. klasse: Godt lys, god ro
Spisesal: God plads.
Køkken: Pænt og rent.
Fysik: Gode forhold, plads nok.
Stueplan:
Handicaptoilet: Pænt og fint
Rengøringsrum: Fint
1. klasse: Fint og rart
Garderobe: Fin nok
3.-4. klasse: Fint og godt med 2 døre til ind- og udgang
Bh-klasse: Supergodt, mange farver. Godt til mindre børn.
Bibliotek: God orden
Grupperum: God afstand
9. klasse: Fin plads. God pynt.
Grupperum 4 og 5: Fint
Her oplever vi udfordringer
2. klasse: Tæt miljø
Spisesal: 8. klasse: Nogle sidder langt fra skærmen – svært at se.
Efter spisning (de små) er der nogle gange klamt på stolene.
Fysiklokale: For meget lys, hvis man skal se noget på skærmen.
Trappeopgang: Bliver der sprittet godt af på gelænder hver dag?
Der trænger til nye plakater på væggene.
Der trænger til ny maling ved trappegangen (dørkarm og vægge)
Toilet: Kan vi få en duftspray i rengøringsrummet, så man kan sprøjte, når det lugter. Den må ikke stå på toiletterne, da de mindste bare vil sprøjte løs.
Gang 3.-4. klasse: Der trænger til mere pynt på væggene.
Grupperum 1: Mere pynt på væggen
Grupperum 1 og 2: Der skal flere farver på væggene (plakater el.lign.)
Dørtrin til pavillon er i stykker.
Bænke udenfor er i stykker.
Legeplads (Klatrestativ) Trænger til stor renovering.
Andre bemærkninger til resultatet af kortlægningen
Nej!
Fase 3: Handlingsplan til forbedring af undervisningsmiljøet
Sådan lavede vi handlingsplanen
Beskrivelse af fremgangsmåden, og hvem der var med til arbejdet
Vi så på elevernes bemærkninger efter gennemgang og vurderede, hvor der rimelig hurtigt kunne ske en udbedring.
Deltagere: Henrik Due Jensen, Thorkild Jørgensen
Handlingsplan
Succes eller udfordring, som arbejdes med, herunder målgruppen |
Indsats | Ønsket mål for indsatsen |
Ansvarlig | Tidsplan (Start /slut og evt. deadlines) |
---|---|---|---|---|
2. klasse: Tæt miljø |
Der bygges et større lokale. | Et bedre indeklima. Mere plads til eleverne. | Skoleleder: Henrik Due Jensen | Sker, når der bygges ud. |
Spisesal: 8. klasse: Nogle sidder langt fra skærmen - svært at se. |
Eleverne må efter aftale med læreren flytte deres stole, så de kan se. | At alle kan se skærmen. | Dem, der underviser og benytter sig af skærmen. | Begynder nu! |
Efter spisning (de små) er der nogle gange klamt på stolene. |
Bedre rengøring af stolene efter spisning. | At elever ikke kommer til timen og får fedtet og snavset tøj. | Lærere i 1., 2., 3. og 4. klasse. | Begynder nu! |
Fysiklokale: For meget lys, hvis man skal se noget på skærmen. |
Der skal sættes rullegardiner op i vinduer og dør. Gardiner hører ikke hjemme i et fysiklokale! | Afskærmning af lysindfald, så man kan se skærmen. | ||
Trappeopgang: Bliver der sprittet godt af på gelænder hver dag? |
Afspritning mindst 1 gang dagligt. | Sikring mod bakterier. | Rengørings-holdet | Starter nu! Bliver allerede praktiseret! |
Der trænger til nye plakater på væggene. |
Der skal indkøbes ny dekoration i nogle fine farver. Plakater skal i ramme. | Æstetisk miljø. Farver skaber glæde. | Thorkild Jørgensen Henrik Due Jensen |
Senest 10/11-2020 |
Der trænger til ny maling ved trappegangen (dørkarm og vægge) |
Der skal aftales tid med en maler. | Æstetisk miljø. | ||
Toilet: Kan vi få en duftspray i rengøringsrummet, så man kan sprøjte, når det lugter. Den må ikke stå på toiletterne, da de mindste bare vil sprøjte løs. |
Der indkøbes et par duftspray med rimelig neutral duft. De opbevares i rengøringsrum. | God duft på toiletter, når det kræves. |
Lone K. Schmidt | Senest 1/11-2020 |
Gang 3.-4. klasse: Der trænger til mere pynt på væggene. |
Der skal indkøbes ny dekoration i nogle fine farver. Plakater skal i ramme. |
Æstetisk miljø. Farver skaber glæde. |
Thorkild Jørgensen Henrik Due Jensen |
Senest 10/11-2020 |
Grupperum 1: Mere pynt på væggen |
Der skal indkøbes ny dekoration i nogle fine farver. Plakater skal i ramme. Dekoration må gerne være af “faglig art”. | Æstetisk miljø. Farver skaber glæde. |
Thorkild Jørgensen Henrik Due Jensen |
Senest 10/11-2020 |
Grupperum 1 og 2: Der skal flere farver på væggene (plakater el.lign.) |
Der skal indkøbes ny dekoration i nogle fine farver. Plakater skal i ramme. Dekoration må gerne være af “faglig art”. | Æstetisk miljø. Farver skaber glæde. |
Thorkild Jørgensen Henrik Due Jensen |
Senest 10/11-2020 |
Dørtrin til pavillon er i stykker. |
Trinnet skal repareres. | Udseende og sikkerhed skal være i orden. | ||
Bænke udenfor er i stykker. |
Bænke skal repareres, eller nye skal indkøbes. | Udseende og sikkerhed skal være i orden. |
||
Legeplads (Klatrestativ) Trænger til stor renovering. |
Legeplads renoveres i forbindelse med udbygning. | Udseende og sikkerhed skal være i orden. |
KVALITETSSIKRING
Gennem de mange tests gennem året og den årlige test af færdigheder i stavning og læsning sammen med de undervisningsrapporter, der sendes hjem 3 gange om året, sikrer vi en evaluering og kvalitetssikring af undervisningen for hver enkelt elev.
EVALUERING PÅ GIDEONSKOLEN
På Gideonskolen foretager vi hvert år en række evalueringer af trivsel, miljø og undervisning.
Efter hvert undervisningsforløb bliver eleverne testet for at finde ud af, om de har lært det, de har arbejdet med i forløbet. Hvis de ikke har det, tages der hånd om dette.
Mindst 1 gang hvert år bliver alle elever testet i dansk og matematik med standardiserede tests fra Hogrefe Psykologiske Forlag for at konstatere, om eleverne er på niveau i forhold til deres klassetrin. Der udarbejdes en oversigt over hver enkelt elevs resultater i disse prøver, således at elevens lærere kan følge op på eventuelle ”indlærings-huller”.
Flere gange om året besøger vores tilsynsførende skolen for at tale med ledelsen, gennemgå de standardiserede tests og deltage i undervisningen. Dette afspejles i den årlige tilsynsrapport.
I vort arbejde med SSF-faget følger vi et program, hvor man på en særlig måde tager fat om hele evaluerings-kulturen. Eleverne evaluerer selv flere gange om året deres udbytte af SSF-faget ved at tage stilling til 4 væsentlige spørgsmål:
- Hvilke nye ting har jeg hørt om?
- Hvilke nye ting er jeg kommet til at tænke over?
- Hvilke nye ting har jeg lært at man kan gøre?
- Hvilke nye ting har jeg lært at gøre?
I SSF-faget er det også et væsentligt element, at eleverne lærer at evaluere og tage ansvar for klassens og skolens miljø og rammer.
Skolens undervisningsmiljørepræsentanter gennemgår hvert tredje år skolen og udfærdiger en rapport, hvoraf det fremgår, om der er ting, der skal rettes op på.
Skolens lærerråd (bestående af hele lærerkollegiet) har regelmæssigt arbejdsmiljøet på dagsordenen og foretager justeringer og opfølgninger på undersøgelser.
Skolens bestyrelse bliver ved alle møder informeret om, hvad der sker på skolen, og der bliver samtalet og evalueret.
To gange om året har vi skole-hjem-samtaler, hvor forældrene og eleven bliver informeret om elevens aktuelle faglige niveau.
Fra
Friskoleloven
§ 1 b. Skolen skal regelmæssigt underrette eleverne og forældrene, jf. § 38, om sit syn på elevernes udbytte af skolegangen.
Stk. 2. Som led i undervisningen skal skolen løbende foretage evaluering af elevernes udbytte. Evalueringen danner grundlag for, at undervisningen tilrettelægges, så den svarer til den enkelte elevs behov og forudsætninger med det formål, at eleven så vidt muligt tilegner sig de kundskaber og færdigheder, der følger af de fastsatte slutmål.
Stk. 3. Skolen skal regelmæssigt foretage en evaluering af skolens samlede undervisning og udarbejde en plan for opfølgning på evalueringen.
§ 1 c. Skolen skal offentliggøre sine slutmål, delmål og undervisningsplaner, jf. § 1 a, og resultatet af evaluering og opfølgningsplan, jf. § 1 b, stk. 3, på skolens hjemmeside på internettet.
Undervisningsmiljø vurderinger
Undervisningsmiljøvurdering-0-3-klasse-Analyserapport
Undervisningsmiljøvurdering-4-9-klasse-Analyserapport
TRIVSELSMÅLING
Trivselsmåling den 29. september 2020 (0.-3. klasse)
Spørgsmål | Svar |
---|---|
1. Er du glad for din skole? | |
Ja, meget | 50 |
Ja, lidt | 13 |
Nej | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 4 |
2. Er du glad for din klasse? | |
Ja, meget | 29 |
Ja, lidt | 18 |
Nej | 1 |
Jeg ønsker ikke at svare | 4 |
3. Føler du dig alene i skolen? | |
Ja, tit | 4 |
Ja, nogle gange | 29 |
Nej | 32 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
4. Kan du lide pauserne i skolen? | |
Ja, meget | 48 |
Ja, lidt | 15 |
Nej | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
5. Er du glad for dine lærere? | |
Ja, meget | 54 |
Ja, lidt | 8 |
Nej | 0 |
Jeg ønsker ikke at svare | 6 |
6. Har du ondt i maven, når du er i skole? | |
Ja, tit | 5 |
Ja, nogle gange | 32 |
Nej | 29 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
7. Har du ondt i hovedet, når du er i skole? | |
Ja, tit | 6 |
Ja, nogle gange | 19 |
Nej | 41 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
8. Er du god til at løse dine problemer? | |
Ja, for det meste | 34 |
Ja, nogle gange | 21 |
Nej | 8 |
Jeg ønsker ikke at svare | 5 |
9. Kan du koncentrere dig i timerne? | |
Ja, for det meste | 43 |
Ja, nogle gange | 18 |
Nej | 3 |
Jeg ønsker ikke at svare | 4 |
10. Er I gode til at hjælpe hinanden i klassen? | |
Ja, meget | 38 |
Ja, lidt | 16 |
Nej | 3 |
Jeg ønsker ikke at svare | 11 |
11. Tror du, at de andre børn i klassen kan lide dig? | |
Ja, de fleste | 37 |
Ja, nogle stykker | 19 |
Nej | 6 |
Jeg ønsker ikke at svare | 5 |
12. Er lærerne gode til at hjælpe dig i skolen? | |
Ja, meget | 50 |
Ja, lidt | 12 |
Nej | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 4 |
13. Er der nogen, der driller dig, så du bliver ked af det? | |
Ja, tit | 6 |
Ja, nogle gange | 20 |
Nej | 26 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
14. Er du bange for, at de andre børn griner ad dig i skolen? | |
Ja, meget | 8 |
Ja, lidt | 15 |
Nej | 40 |
Jeg ønsker ikke at svare | 4 |
15. Er du med til at bestemme, hvad I skal lave i timerne? | |
Ja, tit | 15 |
Ja, nogle gange | 14 |
Nej | 28 |
Jeg ønsker ikke at svare | 10 |
16. Er timerne kedelige? | |
Ja, tit | 10 |
Ja, nogle gange | 25 |
Nej | 31 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
17. Lærer du noget spændende i skolen? | |
Ja, meget | 43 |
Ja, lidt | 13 |
Nej | 3 |
Jeg ønsker ikke at svare | 8 |
18. Er det svært at høre, hvad læreren siger i timerne? | |
Ja, tit | 7 |
Ja, nogle gange | 23 |
Nej | 36 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
19. Er jeres klasselokale rart at være i? | |
Ja, meget | 56 |
Ja, lidt | 16 |
Nej | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
20. Er toiletterne på skolen rene? | |
Ja, for det meste | 31 |
Ja, nogle gange | 20 |
Nej | 8 |
Jeg ønsker ikke at svare | 8 |
Trivselsmåling den 29. september 2020 (4.-9. klasse)
Spørgsmål | Svar |
---|---|
1. Er du glad for din skole? | |
Meget tit | 21 |
Tit | 34 |
En gang imellem | 33 |
Sjældent | 5 |
Aldrig | 0 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
2. Er du glad for din klasse? | |
Meget tit | 49 |
Tit | 30 |
En gang imellem | 18 |
Sjældent | 2 |
Aldrig | 1 |
Jeg ønsker ikke at svare | 0 |
3. Jeg prøver at forstå mine venner, når de er triste eller sure. | |
Meget tit | 44 |
Tit | 32 |
En gang imellem | 18 |
Sjældent | 3 |
Aldrig | 0 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
4. Jeg er god til at arbejde sammen med andre. | |
Meget tit | 22 |
Tit | 48 |
En gang imellem | 23 |
Sjældent | 6 |
Aldrig | 3 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
5. Jeg siger min mening, når jeg synes, at noget er uretfærdigt. | |
Meget tit | 28 |
Tit | 25 |
En gang imellem | 25 |
Sjældent | 19 |
Aldrig | 1 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
6. Hvor tit kan du finde en løsning på problemer, bare du prøver hårdt nok? | |
Meget tit | 12 |
Tit | 41 |
En gang imellem | 26 |
Sjældent | 15 |
Aldrig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 6 |
7. Hvor tit kan du klare det, du sætter dig for? | |
Meget tit | 33 |
Tit | 38 |
En gang imellem | 21 |
Sjældent | 10 |
Aldrig | 0 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
8. Kan du koncentrere dig i timerne? | |
Meget tit | 24 |
Tit | 35 |
En gang imellem | 27 |
Sjældent | 18 |
Aldrig | 3 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
9. Føler du dig ensom? | |
Meget tit | 4 |
Tit | 3 |
En gang imellem | 23 |
Sjældent | 30 |
Aldrig | 37 |
Jeg ønsker ikke at svare | 4 |
10. Hvor tit har du ondt i maven? | |
Meget tit | 5 |
Tit | 7 |
En gang imellem | 23 |
Sjældent | 42 |
Aldrig | 21 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
11. Hvor tit har du ondt i hovedet? | |
Meget tit | 6 |
Tit | 15 |
En gang imellem | 24 |
Sjældent | 36 |
Aldrig | 17 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
12. Er du bange for at blive til grin i skolen? | |
Altid | 10 |
For det meste | 13 |
En gang imellem | 23 |
Sjældent | 27 |
Aldrig | 25 |
Jeg ønsker ikke at svare | 5 |
13. Hvor ofte føler du dig tryg i skolen? | |
Altid | 31 |
For det meste | 45 |
En gang imellem | 16 |
Sjældent | 5 |
Aldrig | 6 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
14. Er du blevet mobbet i dette skoleår? | |
Meget tit | 1 |
Tit | 1 |
En gang imellem | 5 |
Sjældent | 10 |
Aldrig | 85 |
Jeg ønsker ikke at svare | 6 |
15. Har du selv mobbet nogen i skolen i dette skoleår? | |
Meget tit | 0 |
Tit | 0 |
En gang imellem | 1 |
Sjældent | 8 |
Aldrig | 86 |
Jeg ønsker ikke at svare | 6 |
16. Er du og dine klassekammerater med til at bestemme, hvad I skal arbejde med i klassen? | |
Meget tit | 6 |
Tit | 9 |
En gang imellem | 35 |
Sjældent | 25 |
Aldrig | 23 |
Jeg ønsker ikke at svare | 7 |
17. Hvis jeg bliver forstyrret i undervisningen, kan jeg hurtigt koncentrere mig igen. | |
Meget tit | 21 |
Tit | 35 |
En gang imellem | 30 |
Sjældent | 15 |
Aldrig | 6 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
18. Hvis der er larm i klassen, kan lærerne hurtigt få skabt ro. | |
Meget tit | 24 |
Tit | 35 |
En gang imellem | 28 |
Sjældent | 6 |
Aldrig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 8 |
19. Er undervisningen kedelig? | |
Meget tit | 12 |
Tit | 20 |
En gang imellem | 43 |
Sjældent | 15 |
Aldrig | 5 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
20. Er undervisningen spændende? | |
Meget tit | 9 |
Tit | 22 |
En gang imellem | 48 |
Sjældent | 17 |
Aldrig | 5 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
21. Hvis jeg keder mig i undervisningen, kan jeg selv gøre noget for, at det bliver spændende. | |
Meget tit | 10 |
Tit | 20 |
En gang imellem | 26 |
Sjældent | 36 |
Aldrig | 8 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
22. Hvis noget er for svært for mig i undervisningen, kan jeg selv gøre noget for at komme videre. | |
Meget tit | 15 |
Tit | 38 |
En gang imellem | 33 |
Sjældent | 10 |
Aldrig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
23. Møder dine lærere præcist til undervisningen? | |
Meget tit | 34 |
Tit | 33 |
En gang imellem | 24 |
Sjældent | 4 |
Aldrig | 0 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
24. Er det let at høre, hvad læreren siger i timerne? | |
Meget tit | 34 |
Tit | 38 |
En gang imellem | 25 |
Sjældent | 5 |
Aldrig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
25. Er det let at høre, hvad de andre elever siger i timerne? | |
Meget tit | 20 |
Tit | 40 |
En gang imellem | 27 |
Sjældent | 12 |
Aldrig | 1 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
26. Lykkes det for dig at lære dét, du gerne vil, i skolen? | |
Meget tit | 30 |
Tit | 40 |
En gang imellem | 19 |
Sjældent | 10 |
Aldrig | 1 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
27. Hjælper dine lærere dig med at lære på måder, som virker godt? | |
Meget tit | 29 |
Tit | 36 |
En gang imellem | 27 |
Sjældent | 8 |
Aldrig | 1 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
28. Hvad synes dine lærere om dine fremskridt i skolen? | |
Virkelig gode | 29 |
Gode | 42 |
Middel | 17 |
Under middel | 3 |
Jeg ønsker ikke at svare | 19 |
29. Jeg klarer mig godt fagligt i skolen. | |
Helt enig | 23 |
Enig | 44 |
Hverken enig eller uenig | 26 |
Uenig | 3 |
Helt uenig | 1 |
Jeg ønsker ikke at svare | 7 |
30. Jeg gør gode faglige fremskridt i skolen. | |
Helt enig | 18 |
Enig | 37 |
Hverken enig eller uenig | 35 |
Uenig | 5 |
Helt uenig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 5 |
31. Undervisningen giver mig lyst til at lære mere. | |
Helt enig | 16 |
Enig | 22 |
Hverken enig eller uenig | 46 |
Uenig | 14 |
Helt uenig | 8 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
32. Lærerne er gode til at støtte mig og hjælpe mig i skolen, når jeg har brug for det. | |
Helt enig | 27 |
Enig | 35 |
Hverken enig eller uenig | 19 |
Uenig | 7 |
Helt uenig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 6 |
33. Jeg føler, at jeg hører til på min skole. | |
Helt enig | 33 |
Enig | 34 |
Hverken enig eller uenig | 18 |
Uenig | 10 |
Helt uenig | 4 |
Jeg ønsker ikke at svare | 6 |
34. Jeg kan godt lide pauserne i skolen. | |
Helt enig | 53 |
Enig | 29 |
Hverken enig eller uenig | 16 |
Uenig | 0 |
Helt uenig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 1 |
35. De fleste af eleverne i min klasse er venlige og hjælpsomme. | |
Helt enig | 37 |
Enig | 34 |
Hverken enig eller uenig | 20 |
Uenig | 3 |
Helt uenig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
36. Andre elever accepterer mig, som jeg er. | |
Helt enig | 42 |
Enig | 34 |
Hverken enig eller uenig | 19 |
Uenig | 5 |
Helt uenig | 1 |
Jeg ønsker ikke at svare | 5 |
37. Lærerne sørger for, at elevernes ideer bliver brugt i undervisningen. | |
Helt enig | 7 |
Enig | 33 |
Hverken enig eller uenig | 33 |
Uenig | 22 |
Helt uenig | 3 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |
38. Jeg synes godt om udeområderne på min skole. | |
Helt enig | 17 |
Enig | 37 |
Hverken enig eller uenig | 36 |
Uenig | 16 |
Helt uenig | 2 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
39. Jeg synes godt om undervisningslokalerne på skolen. | |
Helt enig | 14 |
Enig | 45 |
Hverken enig eller uenig | 31 |
Uenig | 8 |
Helt uenig | 3 |
Jeg ønsker ikke at svare | 3 |
40. Jeg synes, toiletterne på skolen er pæne og rene. | |
Helt enig | 23 |
Enig | 28 |
Hverken enig eller uenig | 24 |
Uenig | 13 |
Helt uenig | 14 |
Jeg ønsker ikke at svare | 2 |